Subject: Kuuskede põletamise üritustest tevitamine
From: "Kristiina Hunt" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 13:35:59 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saue Vallavalitsus on andnud avaliku ürituse korraldamise load Saue 
Kultuuri- ja Huvikeskuse poolt Saue vallas läbi viidavatele kuuskede 
põletamise üritustlele. Lõkked süüdatakse:

1.	Riisipere alevikus 11. jaanuaril 2025. aastal ajavahemikus kell 
16.00-17.00 (Nissi kirikumõisa pargis). Vastutav isik on Johann Sireli 
telefon 5645 3916, epost [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

2.	Saue linnas 11. jaanuaril 2025. aastal ajavahemikus kell 16.00-17.00 
(Vana–Keila mnt 3b/3c Saue jaanituleplatsil). Vastutav isik on Dmitri 
Hartšenko: telefon 5363 8621, e-post [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

3.	Laagri alevikus 11. jaanuaril 2025. aastal ajavahemikus kell 16.00-19.00 
( Jõekääru pargis). Ürituse eest vastutav isik on Kadri Tasa: telefon on 
5787 9927, e-post [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

LugupidamisegaKristiina Hunt

kultuuritööspetsialist

GSM  <tel:+372%20521%209703> +372 521 9703

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>